W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie nr 56/2023

ZARZĄDZENIE NR 56/2023
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 19 kwietnia 2023 r.

w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie


Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Nadaje się dla Urzędu Miejskiego w Łochowie Regulamin organizacyjny, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zobowiązuje się pracowników Urzędu Miejskiego w Łochowie do zapoznania się z treścią i stosowania Regulaminu organizacyjnego, a kierowników komórek organizacyjnych do dostosowania sposobu funkcjonowania komórek do zapisów niniejszego Regulaminu.

§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Łochowa, Sekretarzowi oraz Skarbnikowi Gminy Łochów – odpowiednio do podległości służbowej komórek organizacyjnych.

§ 4. Traci moc zarządzenie Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie, zmienione zarządzeniami: Nr 68/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. oraz Nr 1/2022 z dnia 3 stycznia 2022 r.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 1 maja 2023 r.


Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego