Łochów, dnia 20.12.2017r.

BURMISTRZ  ŁOCHOWA

RGPP.6830.1.2017

 

 

 

Trzecie zapytanie o cenę

 

 

Zwracam się z zapytaniem o przedstawienie ceny za:

ocenę prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości działki nr 640 z działką nr 641, położonych w obrębie Majdan gm.Łochów.

 

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej– zapytania o cenę do geodetów uprawnionych:

Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2017r.poz.1579) w przypadku udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy powołanej ustawy.

  1. 1.       Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem o cenę realizacji następującego zamówienia:

  • ocenę prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości działki nr 640 z działką nr 641, położonych w obrębie Majdan gm.Łochów.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci – geodeci posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

Oferta powinna zawierać cenę i termin realizacji zamówienia. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym VAT).

Cena podana w ofercie jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie jej trwania.

Termin składania ofert: oferty należy składać pocztą lub osobiście w zaklejonych kopertach z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu Wykonawcy do dnia 12.01.2018r. włącznie w siedzibie Zamawiającego, w biurze podawczym– parter, w godz. 800- 1600, piątek ; 800-1500.

 

      W przypadku, podjęcia się realizacji  w/w zamówienia  prosimy o wypełnienie formularza

      oferty (załączonego do niniejszego zapytania o cenę).

 

Kryterium oceny i wyboru oferty: najniższa cena. Zastrzega się możliwość odstąpienia od wyboru oferty gdy ceny ofertowe odbiegać będą od cen rynkowych.

Termin realizacji: 7 dni od dnia podpisania umowy.                             

Sposób zapłaty: należność za wykonanie zamówienia zostanie uregulowana przelewem w terminie do 30 dni od otrzymania faktury.

Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcą jest: inspektor ds.geodezji

tel.25/ 64 37 833,   e-mail:geodezja@gminalochow.pl

 

 

 

 

 

                                                                                Z up. Burmistrza 

                                                                          mgr Małgorzata Łotarska

                                                                                 Z-ca Burmistrza

 

 

 

 

 

Załączniki:

Formularz ofertowy



Załączniki:

Formularz ofertowy - Majdan