Nabór na stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Alina Grądzka, Łochów |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Na podstawie przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy w Urzędzie Miejskim w Łochowie, Komisja Rekrutacyjna wybrała kandydaturę P. Aliny Grądzkiej. Kandydatka na w/w stanowisko posiada odpowiednie kwalifikacje oraz wymaganą wiedzę, niezbędną do wykonywania czynności służbowych na stanowisku ds. promocji gminy. |
Stanowisko | stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Łochowie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów |
Treść
Urząd Miejski w Łochowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. promocji gminy
1. Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie lub wyższe,
2) doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku;
3) umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych;
4) umiejętność zarządzania stroną internetową;
5) umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń oraz ich katalogowanie;
6) znajomość ustaw: prawo prasowe, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
7) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902):
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
c) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
1) dobra znajomość obsługi pakietów biurowych;
2) zdolność szybkiego przyswajania informacji;
3) dyspozycyjność;
4) znajomość podstawowych technik Public Relations;
5) zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym;
6) pisemna swoboda wypowiedzi;
7) umiejętności tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych;
8) umiejętność przygotowywania biuletynu informacyjnego;
9) łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
10) zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność,
11) odporność na stres;
12) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowanie założeń strategii promocji Gminy oraz wdrażanie inicjatyw w zakresie promocji gminy w ramach strategii rozwoju Gminy Łochów;
2) opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy, przy współpracy z wydziałami, referatami i samodzielnymi stanowiskami Urzędu, w tym:
a) opracowywanie materiałów promocyjnych, promujących walory kulturowe, historyczne i turystyczne Gminy,
b) opracowywanie biuletynu informacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie,
c) przygotowywanie projektów informatorów, folderów, kalendarzy, ulotek promocyjnych, zaproszeń,
d) współpraca w zakresie: tworzenia projektów graficznych, budowanie świadomości marki i kreowania pozytywnego wizerunku Gminy,
e) współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych;
3) bieżące informowanie mieszkańców o działaniach, planach i zamierzeniach władz Gminy, aktualizacja strony internetowej www.gminalochow.pl
4) współpraca ze środkami masowego przekazu w celu kreowania właściwego wizerunku Gminy, w tym: współpraca z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych do publikacji przy tworzeniu programów oraz filmów promocyjnych, utrzymywanie kontaktów z mediami w sprawach promocji imprez organizowanych przez Gminę Łochów;
5) prowadzenie dokumentacji członkostwa Gminy w stowarzyszeniach, związkach międzygminnych, oraz z zakresu współpracy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,
6) opracowywanie i koordynacja działań w sferze promocji Gminy we współpracy z komórkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi;
7) udział w imprezach promujących Gminę Łochów, w tym współpraca przy organizacji imprez mających na celu promocję Gminy oraz uczestnictwo w wydarzeniach lokalnej społeczności;
8) kompletowanie materiałów w celu ich publikacji w Biuletynie Informacyjnym Gminy Łochów, na stronach internetowych Gminy oraz innych wydawnictwach przy współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu;
9) prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
10) przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2) Miejsce pracy: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów.
3) Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
4) Praca zarówno samodzielna, jak i wymagająca współpracy z pracownikami Urzędu, związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.
5) Stanowisko wyposażone w odpowiednie oświetlenie, meble i urządzenia.
W budynku bezpieczne warunki pracy, z występowaniem barier architektonicznych.
6. Wymagane dokumenty:
1) podpisany własnoręcznie życiorys (CV);
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny;
3) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwającego zatrudnienia);
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
6) podpisane własnoręcznie oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne;
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) – podpisane własnoręcznie;
8) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych).
Burmistrz Łochowa informuje, że w miesiącu marcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łochowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Osoby zainteresowane naborem prosimy o składanie dokumentów w terminie do 18.04.2017 r., do godz. 16:00, w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Łochowie lub pocztą, na adres: Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. promocji gminy”.
Ogłoszenie podlega zamieszczeniu na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łochowie oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Łochowie, a także w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgrowie.
Oferty odrzucone zostaną odesłane nadawcom, w przypadku ofert przyjętych – kandydaci zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie dodatkowo dostarczenie przez kandydatów, przygotowanego z materiałów ogólnie dostępnych biuletynu informacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie, o wymiarach dwóch stron formatu A4.