Nabór na stanowisko urzędnicze ds. geodezji
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Wioleta Szczesna, Stare Lipki |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Na podstawie przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze ds. geodezji w Urzędzie Miejskim w Łochowie, Komisja Rekrutacyjna wybrała kandydaturę P. Wiolety Szczesnej. Kandydatka na w/w stanowisko posiada odpowiednie kwalifikacje oraz wymaganą wiedzę, niezbędną do wykonywania czynności służbowych na stanowisku ds. geodezji. |
Stanowisko | stanowisko urzędnicze ds. geodezji |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Łochowie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów |
Treść
Urząd Miejski w Łochowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. geodezji
1. Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe - kierunek geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna;
2) doświadczenie zawodowe: minimum rok stażu pracy;
3) znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych z zakresu geodezji;
4) dobra znajomość obsługi pakietów biurowych;
5) znajomość ustaw:
a) Prawo geodezyjne i kartograficzne,
b) Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
c) Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
d) Ustawa o samorządzie gminnym,
e) Ustawa o pracownikach samorządowych,
f) Kodeks postępowania administracyjnego;
6) predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, samodzielność, odpowiedzialność;
7) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902, z późn. zm.):
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
c) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
1) uprawnienia geodezyjne;
2) zdolność szybkiego przyswajania informacji;
3) łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
4) zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność,
5) odporność na stres.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości gruntowych i budynków,
2) tworzenie gminnego zasobu nieruchomości oraz gospodarowania i zarządzania nimi, w tym zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i zarząd,
3) zamiany i nabywania nieruchomości oraz realizacja prawa pierwokupu,
4) regulowanie stanów prawnych nieruchomości, w tym spraw związanych z komunalizacją mienia i odszkodowaniami za nieruchomości przejmowane na cele publiczne,
5) prowadzenie spraw dotyczących podziałów i rozgraniczenia nieruchomości,
6) sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego,
7) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
8) prowadzenie spraw z zakresu opłat planistycznych,
9) zatwierdzanie podziałów i rozgraniczenie nieruchomości.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Wymiar czasu pracy: pełen etat.
2) Miejsce pracy: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów.
3) Specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
4) Praca zarówno samodzielna, jak i wymagająca współpracy z pracownikami Urzędu, związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.
5) Stanowisko wyposażone w odpowiednie oświetlenie, meble i urządzenia.
6) W budynku bezpieczne warunki pracy, z występowaniem barier architektonicznych.
6. Wymagane dokumenty:
1) podpisany własnoręcznie życiorys (CV);
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny;
3) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwającego zatrudnienia);
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
6) podpisane własnoręcznie oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwo skarbowe, a także nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne;
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) – podpisane własnoręcznie;
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych).
Burmistrz Łochowa informuje, że w miesiącu październiku 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łochowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Osoby zainteresowane naborem prosimy o składanie dokumentów w terminie do 14.12.2017 r., do godz. 16:00, w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Łochowie lub pocztą, na adres: Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. geodezji”.
Ogłoszenie podlega zamieszczeniu na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łochowie oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Łochowie, a także w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgrowie.
Oferty odrzucone zostaną odesłane nadawcom, w przypadku ofert przyjętych – kandydaci zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu rekrutacji.