Specjalista ds.księgowości
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Specjalista ds.księgowości |
---|---|
Miejsce pracy | Centrum Usług Wspólnych (CUW) w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów |
Treść
Dyrektor samorządowej jednostki organizacyjnej
„Centrum Usług Wspólnych w Łochowie”
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w samorządowej jednostce organizacyjnej „Centrum Usług Wspólnych w Łochowie”
na stanowisko urzędnicze: specjalista ds. księgowości
Miejsce wykonywania pracy:
Centrum Usług Wspólnych w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- kwalifikacje zawodowe wymagane na stanowisku:
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i co najmniej 2-letnia praktyka w księgowości,
lub
- wykształcenie średnie i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem programu Word i Excel),
- znajomość programów księgowych,
- znajomość zagadnień rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa, m.in.:
- ustawy o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r. poz. 351),
- ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869),
- ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze zm.), - doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych,
- samodzielność, rzetelność i dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność analizy i syntezy informacji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- dekretacja dokumentów oraz prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetu jednostki oraz ZFŚS,
- systematyczne i chronologiczne księgowanie operacji finansowych,
- kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz zgodności z planem finansowym,
- wystawianie faktur, faktur korygujących, not księgowych,
- obsługa rachunków bankowych jednostek obsługiwanych,
- terminowe regulowanie zobowiązań jednostek obsługiwanych,
- rozliczanie finansowe projektów realizowanych ze środków zewnętrznych,
- naliczanie odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych i jego aktualizacja,
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych i statystycznych,
- prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT, sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7, plików JPK,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych majątku, nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji składników majątku,
- współpraca z dyrektorami szkół,
- zastępowanie innych pracowników jednostki na stanowiskach pracy w przypadku ich nieobecności,
- wykonywanie innych poleceń przełożonego.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub w przypadku aktualnego zatrudnienia - zaświadczenie),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw obywatelskich,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- do dokumentów aplikacyjnych mogą być dołączone referencje w przypadku wcześniejszego zatrudnienia osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty powinny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę „stwierdzam zgodność z oryginałem” wraz z datą składania oświadczenia.
Wskaźnik zatrudnienia: w miesiącu maju 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Łochowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 02 sierpnia 2019 r. do godz. 15 00 na adres:
Urząd Miejski w Łochowie
ul. Aleja Pokoju 75
07-130 Łochów
z dopiskiem na kopercie
„Nabór na stanowisko urzędnicze – specjalista ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych w Łochowie”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do drugiego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie, stronie internetowej Centrum Usług Wspólnych w Łochowie oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Łochowie przy ul. Aleja Pokoju 75.
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Łochowie
Krzysztof Szulim
…….…………………………………………..
(podpis dyrektora CUW)
Łochów, dnia 19 lipca 2019 r.