Urząd Miejski w Łochowie

adres:
Al. Pokoju 75
07-130 Łochów

tel. 25 643 78 00
fax 25 643 78 80

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl

NIP 824-12-87-059
REGON 000 528 528

Identyfikator gminy TERYT: 1433053

Adres e-PUAP: khdf6q646t/skrytka

Zarządzenie nr 88/2017

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

wydane przez Burmistrza Łochowa

z dnia

w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Łochów za I półrocze 2017 roku

Status Obowiązujące

Treść

ZARZĄDZENIE NR 88/2017
BURMISTRZA ŁOCHOWA


z dnia 25 sierpnia 2017 r.


w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu  wykonania budżetu Gminy Łochów  za  I półrocze 2017 roku


Na podstawie art. 266 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1870 ze zm.) oraz na podstawie uchwały  Nr L/343/2010 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 8 września 2010 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy  Łochów oraz planów finansowych instytucji kultury za I półrocze Burmistrz Łochowa zarządza, co następuje:


§ 1.


Przedstawia się informację o przebiegu  wykonania budżetu Gminy Łochów za  I półrocze 2017 roku w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 2.


Informację, o której mowa w  § 1 przedstawia się  Radzie Miejskiej w Łochowie  i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie Zespół Zamiejscowy  w Ostrołęce.


§ 3.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  z dniem podpisania.

Burmistrz Łochowa

/-/Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Załącznik pdf, 2.01 MB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij