W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 1/2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 125/2017 Burmistrza Łochowa z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Łochowie
uchylone przez/utraciło moc na podstawie 132/2021
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 1/2018
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 8 stycznia 2018 r.



w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 125/2017 Burmistrza Łochowa z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie  ustalenia  Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Łochowie


Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.) i art. 772 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1.


W załączniku do Zarządzenia Nr 125/2017 Burmistrza Łochowa z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Łochowie wprowadza się następujące zmiany:
1) § 8 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„§ 8. ust. 2 Stawkę dodatku funkcyjnego:
1) określa Tabela II stanowiąca Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu;
2) dla Pełnomocnika Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ustala się w wysokości maksymalnie do 4 stopnia określonego w Tabeli II stanowiącej Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu”.
2) § 9 ust 7 otrzymuje brzmienie: „dodatek specjalny przysługuje w pełnej wysokości za okresy nieobecności w pracy spowodowanej urlopem wypoczynkowym, niezdolnością do pracy spowodowaną chorobą i korzystaniem ze zwolnień od pracy, bądź konieczności osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem lub chorym członkiem rodziny, za które Pracownik otrzymuje wynagrodzenie za czas choroby lub zasiłek z ubezpieczenia społecznego, których pracodawca ma obowiązek udzielić na podstawie Kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy”.


§ 2.




Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy i Skarbnikowi Gminy.


§ 3.



Zmiany do Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od podania go do wiadomości pracowników w sposób zwyczajowo przyjęty w Urzędzie.


§ 4.



Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

Burmistrz Łochowa
Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego