W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 05/2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie przyjęcia i wdrożenia procedury archiwizacji dokumentów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Status obowiązujące
ZARZĄDZENIE NR 5/2019
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 14 stycznia 2019 r.

w sprawie przyjęcia i wdrożenia procedury archiwizacji dokumentów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020


Na podstawie art. 31 i 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U.z 2018 r.poz. 994 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Ustalam procedurę archiwizacji dokumentów dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Wykonanie Zarządzenia powierzam Zastępcy Burmistrza Łochowa.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego