W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 19/2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie powierzenia prowadzenia spraw Gminy Łochów Zastępcy Burmistrza Łochowa
zmienione przez 101/2016
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 19/2016
Burmistrza Łochowa
z dnia 1 kwietnia 2016 r.


w sprawie powierzenia prowadzenia spraw Gminy Łochów Zastępcy Burmistrza Łochowa


Na podstawie art. 33 ust. 4 i art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2015 r., poz. 1515, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1 .


Pani Małgorzacie Łotarskiej Zastępcy Burmistrza Łochowa powierzam prowadzenie spraw Gminy
w zakresie:
1 ) zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz urzędzie stanu
cywilnego;
2 ) poświadczania wiarygodność podpisów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3 ) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów dla potrzeb realizacji czynności urzędowych Urzędu Miejskiego w Łochowie;
4 ) podpisywania urzędowo poświadczonych dokumentów na wezwanie sądu i prokuratury oraz ich poświadczenie za zgodność z oryginałem;
5 ) finansów publicznych w tym do:
a ) dysponowania majątkiem gminy poprzez składanie oświadczeń woli,
b ) zaciągania kredytów i pożyczek przy kontrasygnacie Skarbnika,
c ) wydawania zarządzeń Burmistrza w sprawach dotyczących budżetu gminy,
d ) podpisywania dokumentów dotyczących realizacji inwestycji,
e ) podpisywania sprawozdawczości związanej z działalnością gminy i urzędu,
f ) podpisywania i akceptowania dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń i płac,
6 ) realizacji zadań wynikających z ordynacji podatkowej w szczególności:
a ) wydawania decyzji w sprawach zobowiązań podatkowych w tym wymiaru podatku,
b ) odraczanie należności podatkowych na raty,
c ) przesuwanie terminów płatności,
d ) podpisywanie tytułów wykonywczych do egzekucji w sprawach podatkowych i innych należności dla gminy,
7 ) działalności gospodarczej i przeciwdziałania alkoholizmowi:
a ) poświadczanie danych ze zbioru ewidencji działalności gospodarczej,
b ) udzielanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
c ) udzielanie i odmowa wydania zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
8 ) rolnictwa, lasów, gospodarki wodnej, ochrony i kształtowania środowiska w tym:
a ) zatwierdzanie ugody właścicieli gruntów o zmianie stosunków wodnych i rozstrzyganie sporów,
b ) w ramach gospodarki gruntami podpisywanie umów i porozumień z jednostkami reprezentującymi Skarb Państwa,
c ) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i zakrzewień,
d ) w zakresie zadań gminy związanych z gospodarką leśną w tym urządzanie lasów,
e ) dotyczących gospodarki nieruchomościami gminnymi,
9 ) geodezji i kartografii z zakresu realizacji zadań własnych gminy;
10 ) budownictwa - w zakresie realizacji zadań własnych gminy;
11 ) inwestycji:
a ) przygotowywanie projektów programów i planów inwestycji komunalnych,
b ) organizowanie procesu inwestycyjnego i nadzór nad jego realizacją,
c ) współdziałanie z pionem Skarbnika Gminy Łochów przy rozliczaniu finansowym zadań inwestycyjnych,
d ) pozyskiwanie źródeł zewnętrznych finansowania inwestycji gminnych w tym środków z UE i partnerstwa publiczno - prywatnego,
e ) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektów gminnych,
12 ) prowadzenia i nadzorowania spraw z zakresu zadań wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, w tym wydawanie decyzji i podpisywanie pism;
13 ) realizacja zadań, wynikających z ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych dotyczących zadań własnych gminy;
14 ) spraw społeczno - administracyjnych, w tym:
a ) wydawanie decyzji i podpisywanie pism, dotyczących imprez masowych,
b ) wydawanie decyzji na prowadzenie zbiórek publicznych na terenie Gminy Łochów,
15 ) realizacji i wykonywania czynności administracyjnych, dotyczących stowarzyszeń i fundacji;
16 ) wydawanie decyzji administracyjnych i nadzorowanie spraw z zakresu:
a ) powszechnego obowiązku obrony, zadań kryzysowych, obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej,
b ) realizacji zadań Straży Miejskiej,
c ) publikacji aktów prawa miejscowego,
d ) z zakresu ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,
e ) z zakresu spraw dotyczących wyborów i referendum,
17 ) nadzorowania spraw z zakresu stosunków pracy pracowników samorządowych oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych za wyjątkiem nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy;
18 ) zamówień publicznych:
a ) do podpisywania dokumentów z zakresu zamówień publicznych i korespondencji z Wykonawcami,
b ) zawierania umów o zamówienia publiczne.


§ 2 .


Upoważnia się Zastępcę Burmistrza, w czasie nieobecności Burmistrza Łochowa, do realizacji zadań
należących do kompetencji Burmistrza, związanych z funkcjonowaniem Gminy Łochów w tym
Urzędu Miejskiego w Łochowie.


§ 3 .


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Burmistrz Łochowa
/-/ Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego