Łochów, dnia 02.03.2018r.

BURMISTRZ  ŁOCHOWA

RGPP.6830.1.2017

 

 



Kolejne zapytanie o cenę

 

Zwracam się z zapytaniem o przedstawienie ceny za:
ocenę prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości działki nr 640 z działką nr 641, położonych w obrębie Majdan gm. Łochów.
 
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej– zapytania o cenę do geodetów uprawnionych:
Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2017r.poz.1579) w przypadku udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy powołanej ustawy.
  1. 1.       Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem o cenę realizacji następującego zamówienia:
  • ocenę prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości działki nr 640 z działką nr 641, położonych w obrębie Majdan gm. Łochów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci – geodeci posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 
Oferta powinna zawierać cenę i termin realizacji zamówienia. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym VAT).
Cena podana w ofercie jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie jej trwania.
Termin składania ofert: oferty należy składać pocztą lub osobiście w zaklejonych kopertach z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu Wykonawcy do dnia 16.03.2018r. włącznie w siedzibie Zamawiającego, w biurze podawczym– parter, w godz. 800- 1600, środa 800- 1700, piątek ; 800-1500.
 
W przypadku, podjęcia się realizacji  w/w zamówienia  prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania o cenę).

 

Kryterium oceny i wyboru oferty: najniższa cena. Zastrzega się możliwość odstąpienia od wyboru oferty gdy ceny ofertowe odbiegać będą od cen rynkowych.
Termin realizacji: 7 dni od dnia podpisania umowy.                             
Sposób zapłaty: należność za wykonanie zamówienia zostanie uregulowana przelewem
w terminie do 30 dni od otrzymania faktury.
Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcą jest: podinspektor ds. geodezji
tel.25/ 64 37 833,   e-mail:geodezja@gminalochow.pl






                                                                                Z up. Burmistrza 
                                                                          mgr Małgorzata Łotarska
                                                                                 Z-ca Burmistrza


 

Załączniki:

Formularz ofertowy



Załączniki:

Formularz ofertowy - Majdan