ZARZĄDZENIE NR 2/2019
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 8 stycznia 2019 r.
w sprawie opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami w 2019 roku

Na podstawie art. 249 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 ze zm.) oraz na podstawie Uchwały Nr IV/21/2018 Rady Miejskiej Łochowie z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie uchwalenia uchwały budżetowej na 2019 rok. Zarządza się, co następuje:

§ 1.
Ustala się plan finansowy zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami w 2019 roku, w tym:
1) Plan finansowy dotacji z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2019 roku, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia,
2) Plan wydatków z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2019 roku, stanowi załącznik nr 1a do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
Plany finansowe opracowano na podstawie informacji o kwotach dotacji z Mazowieckiego Urzędu
Wojewódzkiego oraz Krajowego Biura Wyborczego.

§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Burmistrzowi Łochowa.

§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje w 2019 roku.

Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski


Załączniki:

Zarządzenie 2/2019 wraz z Załącznikami