Zarządzenie Nr 71/2019
Burmistrza Łochowa

z dnia 18 września 2019 r.

w sprawie wprowadzenia jednolitych zasad sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Łochów

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 511), art. 40 ust. 3 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2017, poz. 1911 ze zm.) oraz rozdziału 5 i 6 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r. poz. 351) zarządzam, co następuje:

§ 1.
Wprowadza się instrukcję sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Łochów stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
Wprowadza się jednolite wzory protokołów weryfikacji aktywów i pasywów dla jednostek organizacyjnych Gminy Łochów stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3.
Wprowadza się wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Łochów zobligowanych do sporządzania sprawozdania finansowego zgodnie z jednolitymi zasadami stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy oraz Dyrektorom jednostek organizacyjnych.

§ 5.
Traci moc Zarządzenie Nr 46/2018 Burmistrza Łochowa z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia jednolitych zasad sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Łochów.

§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie.



Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski


Załączniki:

Zarządzenie nr 71/2019 oraz Załączniki