ZARZĄDZENIE NR 95/2020
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 1 października 2020 r.

 

w sprawie ustalenia Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) zarządza się, co następuje:  

§ 1.

Ustala się Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łochowie, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

 § 2.

Zobowiązuje się pracowników Urzędu Miejskiego w Łochowie do zapoznania się z treścią i stosowania Regulaminu organizacyjnego, a kierowników komórek organizacyjnych do dostosowania sposobu funkcjonowania komórek do zapisów niniejszego Regulaminu.

 § 3.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza, Sekretarzowi oraz Skarbnikowi Łochowa – odpowiednio do podległości służbowej komórek organizacyjnych.

 § 4.

Traci moc zarządzenie Nr 30/2016 Burmistrza Łochowa z dnia 2 maja 2016 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie, zmienione zarządzeniami: Nr 36/2016 z dnia 31 maja 2016 r., Nr 52/2016 z dnia 22 sierpnia 2016 r., Nr 63/2017 z dnia 12 lipca 2017 r. oraz Nr 39/2018 z dnia 29 maja 2018 r.

 § 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Łochowa

  Robert Mirosław Gołaszewski