ZARZĄDZENIE NR 125/2020
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 3 grudnia 2020 r.

w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2021 rok

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) oraz § 12 ust. 4 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zarządza się, co następuje:

§ 1.
Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego  w Łochowie, rozumiany jako ilość etatów odpowiadająca zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

Lp.

Komórka organizacyjna

Liczba etatów

1.

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

4

2.

Referat Spraw Obywatelskich i USC

5

3.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

18

w tym 10 etatów nie urzędniczych

4.

Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego

4

5.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

9

6.

Referat Finansowo-Budżetowy

6

7.

Referat Podatków i Opłat

8

8.

Audytor wewnętrzny

1

9.

Jednostka Realizująca Projekt

0,6

10.

Łączna liczba etatów

55,6

 
§ 2.

Stan zatrudnienia, o którym mowa w § 1, stanowi limit, którego przekroczenie jest możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia uzasadnionej organizacyjnie i ekonomicznie potrzeby okresowego zatrudnienia osób w celu:
1)   wykonania zadań o charakterze doraźnym;
2)   zapewnienia zastępstwa w związku z długotrwałą, usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Urzędu Miejskiego w Łochowie.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Łochowa.

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski

 



Załączniki: