RGPP.6830.5.2020                                                                                                   Łochów, dnia 09.02.2021 r.

 

Zaproszenie

do złożenia propozycji cenowej (oferty) na przeprowadzenie

oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia  nieruchomości, działek nr 440/2, 441/2 z działkami
nr 443/2, 443/13, 442/2, 443/11, 443/10, 443/9, 443/15 położonych w obrębie Budziska, gm. Łochów.

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej– zapytania o cenę do geodetów uprawnionych:

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1086) w przypadku udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy powołanej ustawy.

  1. 1.       Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem o cenę realizacji następującego zamówienia:

Przeprowadzenie oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia  nieruchomości, działek nr 440/2, 441/2 z działkami
nr 443/2, 443/13, 442/2, 443/11, 443/10, 443/9, 443/15 położonych w obrębie Budziska, gm. Łochów.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci – geodeci posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie prac objętych niniejszym zapytaniem ofertowym oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Oferta powinna zawierać cenę i termin realizacji zamówienia. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym VAT).

Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień.

Cena podana w ofercie jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie jej trwania.

  1. 2.       Termin składania ofert: oferty należy składać pocztą, pocztą e-mailową na adres geodezja@gminalochow.pl
    lub osobiście w zaklejonych kopertach z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu Wykonawcy do dnia
    19 lutego 2021r. włącznie w siedzibie Zamawiającego, w biurze podawczym – parter, w godz. 800- 1500.

W przypadku, podjęcia się realizacji w/w zamówienia prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania o cenę).

  1. 3.       Kryterium oceny i wyboru oferty: najniższa cena. Zastrzega się możliwość odstąpienia od wyboru oferty gdy ceny ofertowe odbiegać będą od cen rynkowych.
  2. 4.       Termin realizacji: 7 dni od podpisania zlecenia.
  3. 5.       Sposób zapłaty: należność za wykonanie zamówienia zostanie uregulowana przelewem w terminie do 30 dni od otrzymania faktury.

Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcą jest: podinspektor ds. geodezji Paulina Mielcarz – tel. 25 643 78 33

e-mail: geodezja@gminalochow.pl

 

 

 

 

 

                                                                          Burmistrz Łochowa
                                                                          Robert Mirosław Gołaszewski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

Wzór propozycji cenowej

 

 

 

 

 

 

 



Załączniki:

Propozycja cenowa
Informacja o wyborze oferty cenowej