Stosownie do art. 10 § 1, art. 28 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku -Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zmian.), oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zmian.), Burmistrz Łochowa

zawiadamia

o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek o wydanie decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie pobocza drogi gminnej ul. Zwycięstwa w Łojewie w km 0+000,00 -1+167,35". złożonego przez Gminę Łochów.

Zgodnie z art. 73 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strona postępowania ma prawo przeglądać akta sprawy oraz sporządzać z nich notatki 1 odpisy.

Informuję strony i wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Łochowie w pokoju 112 w godzinach pracy Urzędu w terminie 14 dni od chwili podania do publicznej wiadomości.

Zawiadomienia w powyższej sprawie zostanie poddane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łochowie i w miejscowości Łojew i Ostrówek oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie www.gminalochow.pl

Załączniki:

Obwieszczenie Burmistrza Łochowa z dnia 27 maja 2021 roku