Łochów, dnia 28 maja 2021 r.


OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego


Stosownie do art. 10 § 1, art. 28 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r., poz. 256), oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020r., poz. 283), Burmistrz Łochowa



zawiadamia

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 250 kWp na terenie części działki nr ew. 561/1, 560, 559/1 obręb 0001 Łochów-Miasto gmina Łochów
0   powierzchni zabudowy całkowitej powierzchni ulegającej przekształceniu nie przekraczaj 0,5 ha" na wniosek firmy 4UPV Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie al. Jerozolimskie 204 będącej pełnomocnikiem firmy ARCHE S.A.

Zgodnie z art. 73 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strona postępowania ma prawo przeglądać akta sprawy oraz sporządzać z nich notatki 1 odpisy.

Informuję strony i wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Łochowie w pokoju 112 w godzinach pracy Urzędu w terminie 14 dni od chwili podania do publicznej wiadomości.

Zawiadomienie w powyższej sprawie zostanie podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Łochowie oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie www.gminalochow.pl


Załączniki:

Obwieszczenie z dnia 28 maja 2021 r