ZARZĄDZENIE NR 110/2021
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 12 października 2021 r.

w sprawie wyznaczenia osób odpowiedzialnych w Urzędzie Miejskim w Łochowie za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2020 r. poz. 1369 oraz z 2019 r. poz. 2020) Burmistrz Łochowa zarządza, co następuje:

§ 1.

1. Wyznacza się Panów Adama Pigula i Pawła Wyszyńskiego - jako osoby odpowiedzialne w Urzędzie Miejskim w Łochowie za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2. Zakres zadań osób, o której mowa w ust. 1 określają odrębne przepisy.

§ 2.

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

z up. Burmistrza Łochowa
Z-ca Burmistrza

Małgorzata Łotarska


Załączniki:

Zarządzenie Nr 110.2021.pdf