ZARZĄDZENIE NR 136/2021
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 17 grudnia 2021 r.

w sprawie wdrożenia w Urzędzie Miejskim w Łochowie procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania karnego i Kodeksu karnego.  zarządzam, co następuje:

§ 1.

Wdrażam w Urzędzie Miejskim w Łochowie procedurę zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1.

§ 2.

1. Wykonanie zarządzenia powierzam Burmistrzowi Łochowa.
2. Pracownicy Urzędu zobowiązani są do zapoznania się z procedurą i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z jej przepisami. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski




Załączniki:

Zarządzenie Nr 136.2021 oraz Załącznik.pdf
Klauzula Informacyjna - Sygnalista