ZARZĄDZENIE NR 137/2021
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 27 grudnia 2021 r.

w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2022 rok

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) oraz § 12 ust. 4 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego zarządzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zmienionego zarządzeniem Nr 68/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. zarządza się, co następuje:

§ 1.

Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Łochowie, rozumiany jako ilość etatów odpowiadająca zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

Lp.

Komórka organizacyjna

Liczba etatów

1.

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

4

2.

Referat Spraw Obywatelskich i USC

5

3.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

18

w tym 10 etatów nie urzędniczych

4.

Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego

4

5.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

10

w tym 1 etat nie urzędniczy

6.

Referat Finansowo-Budżetowy

7

w tym 1 etat nie urzędniczy

7.

Referat Podatków i Opłat

8

8.

Audytor wewnętrzny

1

10.

Łączna liczba etatów

57

 

§ 2.

Stan zatrudnienia, o którym mowa w § 1, stanowi limit, którego przekroczenie jest możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia uzasadnionej organizacyjnie i ekonomicznie potrzeby okresowego zatrudnienia osób w celu:
1) wykonania zadań o charakterze doraźnym;
2) zapewnienia zastępstwa w związku z długotrwałą, usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Urzędu Miejskiego w Łochowie.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łochów.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.