ZARZĄDZENIE NR 79/2022
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 15 lipca 2022 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Łochowie

Na podstawie art. 104, art. 1041 – 1043 Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) oraz art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zarządza się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Pracy Urzędu Miejskiego w Łochowie stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 51/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 16 czerwca 2020 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Łochowie, w § 4 dodaje się pkt 14) w brzmieniu:

„14) dostosowywać w miarę możliwości miejsca pracy dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.”

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od podania go pracownikom do wiadomości poprzez rozesłanie treści Regulaminu w wersji elektronicznej na urzędowe adresy poczty elektronicznej oraz – w przypadku pracowników nieposiadających urzędowego adresu poczty elektronicznej – poprzez przekazanie kopii Regulaminu.


Z up. Burmistrza Łochowa

Małgorzata Łotarska
Z-ca Burmistrza Łochowa


Załączniki:

Zarządzenie Nr 79.2022.pdf