ZARZĄDZENIE NR 121/2022
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 1 września 2022 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie
na 2022 rok

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.z 2022 r. poz. 559 ze zm.) oraz § 12 ust. 4 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego zarządzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie ze zm. zarządza się, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr 137/2021 Burmistrza Łochowa z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2022 rok, § 1 otrzymuje brzmienie: § 1. Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Łochowie, rozumiany, jako ilość etatów odpowiadająca zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

Lp.

Komórka organizacyjna

Liczba etatów

1.

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

4

2.

Referat Spraw Obywatelskich i USC

5

3.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

18

w tym 10 etatów nie urzędniczych

4.

Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego

4

5.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

10

w tym 1 etat nie urzędniczy

6.

Referat Finansowo-Budżetowy

8

w tym 2 etaty nie urzędnicze

7.

Referat Podatków i Opłat

8

8.

Audytor wewnętrzny

1

10.

Łączna liczba etatów

58

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski