ZARZĄDZENIE NR 169/2022
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 16 grudnia 2022 r.

w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2023 rok

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.) oraz § 12 ust. 4  Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie ze zm. zarządza się, co następuje:

§ 1. Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Łochowie, rozumiany jako ilość etatów odpowiadającą zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

Lp.

Komórka organizacyjna

Liczba etatów

1.

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

4

2.

Referat Spraw Obywatelskich i USC

5

3.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

18  w tym 10 etatów nie urzędniczych

4.

Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego  

4

5.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

10 w tym 1 etat nie urzędniczy

6.

Referat Finansowo-Budżetowy

8 w tym 1 etaty nie urzędniczy

7.

Referat Podatków i Opłat

8

8.

Audytor wewnętrzny

1

10.

Łączna liczba etatów

58

§ 2. Stan zatrudnienia, o którym mowa w § 1, stanowi limit, którego przekroczenie jest możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia uzasadnionej organizacyjnie i ekonomicznie potrzeby okresowego zatrudnienia osób w celu:

1)  wykonania zadań o charakterze doraźnym;
2)  zapewnienia zastępstwa w związku z długotrwałą, usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Urzędu Miejskiego w Łochowie.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łochów.

 

  

Burmistrz Łochowa
 
Robert Mirosław Gołaszewski