ZARZĄDZENIE NR 70/2023
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 31 maja 2023 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie
na 2023 rok

Na podstawie art.  33 ust.  3  ustawy z  dnia 8  marca 1990  r. o  samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) oraz § 12 ust. 4 Zarządzenia Nr 56/2023 Burmistrza Łochowa z dnia 19 kwietnia 2023 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zarządza się, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr 169/2022 Burmistrza Łochowa z dnia 16 grudnia 2022 r. w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2023 rok, § 1 otrzymuje brzmienie:

§ 1. Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Łochowie, rozumiany, jako ilość etatów odpowiadająca zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

 

 

Lp.

Komórka organizacyjna

Liczba etatów

1.

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

4

2.

Referat Spraw Obywatelskich i USC

5

3.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

17  w tym 10 etatów nie urzędniczych

4.

Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego  

4

5.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

10 w tym 1 etat nie urzędniczy

6.

Referat Finansowo-Budżetowy

8 w tym 1 etat nie urzędniczy

7.

Referat Podatków i Opłat

8

8.

Audytor wewnętrzny

1

9.

Stanowisko ds. promocji Gminy

1

10.

Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej

1

11.

Łączna liczba etatów

59

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

  

Burmistrz Łochowa
 
Robert Mirosław Gołaszewski