ZARZĄDZENIE NR 72/2023
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 31 maja 2023 r.

w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim
w Łochowie

Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) i art. 772 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Łochowie stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 132/2021 z dnia 13 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Łochowie, zmienionego zarządzeniem Nr 155/2022 z dnia 5 grudnia 2022 r. wprowadza się zmianę w załączniku Nr 3 do Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Łochowie – Tabela III, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy i Skarbnikowi Gminy.

§ 3. Zmiany do Regulaminu wchodzą w życie po upływie dwóch tygodni od podania go pracownikom do wiadomości poprzez rozesłanie treści Regulaminu w wersji elektronicznej na urzędowe adresy poczty elektronicznej oraz – w przypadku pracowników nieposiadających urzędowego adresu poczty elektronicznej – poprzez przekazanie kopii Regulaminu.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski


Załączniki:

Zarządzenie Nr 72.2023 oraz Załącznik.pdf