ZARZĄDZENIE NR  160/2023
BURMISTRZA ŁOCHOWA

 

z dnia 7 grudnia 2023 r.

 

w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2024 rok

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 12 ust. 4 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego zarządzeniem nr 56/2023 Burmistrza Łochowa z dnia 19 kwietnia 2023 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zarządza się, co następuje:

 

§ 1. Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego  w Łochowie, rozumiany jako ilość etatów odpowiadającą zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

 

Lp.

Komórka organizacyjna

Liczba etatów

1.

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

4

2.

Referat Spraw Obywatelskich i USC

5

3.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

17

w tym 10 etatów nie urzędniczych

4.

Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego

4

5.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

10

w tym 1 etat nie urzędniczy

6.

Referat Finansowo-Budżetowy

8

7.

Referat Podatków i Opłat

8

8.

Audytor wewnętrzny

1

9.

Stanowisko ds. promocji Gminy

1

10.

Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej

1

11.

Łączna liczba etatów

59

 

§ 2. Stan zatrudnienia, o którym mowa w § 1, stanowi limit, którego przekroczenie jest możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia uzasadnionej organizacyjnie i ekonomicznie potrzeby okresowego zatrudnienia osób w celu:

1)      wykonania zadań o charakterze doraźnym;
2)      zapewnienia zastępstwa w związku z długotrwałą, usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Urzędu Miejskiego w Łochowie.

 

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łochów.


Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski