ZARZĄDZENIE NR 121/2020
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 30 listopada 2020 r.

w sprawie powołania Zespołu do spraw wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych w Urzędzie Miejskim w Łochowie

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.), art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) oraz § 11 ust. 5 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. W celu ustalenia zasad wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych zwanych dalej „PPK” w Urzędzie Miejskim w Łochowie zwanym dalej „Urzędem”, powołuje się Zespół w następującym składzie:
1) Maciej Folman – Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego – Przewodniczący Zespołu;
2) Agnieszka Oniszk – Z-ca Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego – Sekretarz Zespołu;
3) przedstawiciele pracowników:
a) Anna Kołodziejska – Wydział Organizacyjno-Administracyjny,
b) Beata Mech – Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji,
c) Maria Komuda – Referat Finansowo-Budżetowy,
d) Ewa Szczęsna – Referat Podatków i Opłat,
e) Paulina Mielcarz – Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego,
f) Anna Makowiecka – Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego;
4) pozostali członkowie:
a) Mirosława Szczapa – Inspektor ds. płac i księgowości budżetowej,
b) Paweł Wyszyński – Inspektor ds. obsługi informatycznej.
2. W pracach Zespołu mogą uczestniczyć, w charakterze ekspertów, osoby niezatrudnione w strukturach Urzędu Miejskiego w Łochowie oraz inni pracownicy Urzędu.

§ 2.

1. Do zadań Zespołu należy:
1) analiza aspektów organizacyjno-prawnych oraz finansowych wprowadzenia PPK w Urzędzie, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
2) analiza programu kadrowo-płacowego w Urzędzie pod kątem obsługi obowiązków wynikających z zapisów ustawy o PPK;
3) analiza warunków zarządzania PPK oferowanych przez instytucje finansowe na portalu mojeppk.pl;
4) przeprowadzenie zapytania ofertowego i analiza oferowanych przez instytucje finansowe warunków zarządzania PPK;
5) przeprowadzenie negocjacji z wybranymi instytucjami finansowymi w celu uzyskania korzystniejszych warunków umów niż oferowane powszechnie;
6) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wdrożenia PPK;
7) opracowanie zasad i ramowych procedur funkcjonowania oraz bieżącej obsługi PPK w Urzędzie, w szczególności dotyczących zagadnień organizacyjnych, kadrowych oraz obsługi finansowej i księgowo płacowej.
2. Zespół przedłoży Burmistrzowi Łochowa protokół końcowy z prac Zespołu wraz z rekomendacją instytucji oferującej zarządzanie PPK w Urzędzie.

§ 3.

Zespół zostaje powołany do dnia 31 marca 2021 r.

§ 4.

Wykonanie zarządzenie powierzam Przewodniczącemu i Członkom Zespołu.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski


Załączniki:

Zarządzenie Nr 121.2020.pdf