W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 120/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie zasad dokonywania opisów stanowisk pracy w Urzędzie Miejskim w Łochowie
Status obowiązujące
ZARZĄDZENIE NR 120/2020
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 30 listopada 2020 r.

w sprawie zasad dokonywania opisów stanowisk pracy w Urzędzie Miejskim w Łochowie

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) oraz § 24 ust. 6 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. Ustala się zasady sporządzania opisów stanowisk pracy dla wszystkich stanowisk urzędniczych, w tym kierowniczych stanowisk urzędniczych w Urzędzie Miejskim w Łochowie.
2. Opis stanowiska sporządza się zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

1. Opis stanowiska sporządza bezpośredni przełożony.
2. Opis samodzielnego stanowiska pracy sporządza Sekretarz Gminy Łochów.

§ 3.

1. Kierownik komórki organizacyjnej przedkłada projekt opisu nadzorowanego przez niego stanowiska pracy Sekretarzowi Gminy Łochów za pośrednictwem stanowiska ds. kadrowo administracyjnych.
2. Zweryfikowane pod względem poprawności sporządzenia opisy stanowisk pracy podlegają zatwierdzeniu przez Burmistrza Łochowa.

§ 4.

1. W przypadku zaistnienia zmian w stosunku do treści obowiązującego opisu stanowiska pracy bezpośredni przełożony zobowiązany jest do niezwłocznej aktualizacji opisu stanowiska pracy.
2. Do aktualizacji opisu stanowiska pracy stosuje się zasady dotyczące sporządzania opisu stanowiska pracy.
3. Z dniem, z którym zaczyna obowiązywać zaktualizowany opis stanowiska pracy, poprzedni opis traci moc.

§ 5.

Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Łochowa.


§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego