Czwarte zapytanie o cenę - Majdan
Łochów, dnia 01.02.2018r.
BURMISTRZ ŁOCHOWA
RGPP.6830.1.2017
Czwarte zapytanie o cenę
Zwracam się z zapytaniem o przedstawienie ceny za:
ocenę prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości działki nr 640 z działką nr 641, położonych w obrębie Majdan gm. Łochów.
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania o cenę do geodetów uprawnionych:
Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2017r.poz.1579) w przypadku udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy powołanej ustawy.
- 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem o cenę realizacji następującego zamówienia:
- ocenę prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów
z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości działki nr 640 z działką nr 641, położonych w obrębie Majdan gm. Łochów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci – geodeci posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Oferta powinna zawierać cenę i termin realizacji zamówienia. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym VAT).
Cena podana w ofercie jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie jej trwania.
Termin składania ofert: oferty należy składać pocztą lub osobiście w zaklejonych kopertach z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu Wykonawcy do dnia 23.02.2018r. włącznie w siedzibie Zamawiającego, w biurze podawczym– parter, w godz. 800- 1600, środa 800- 1700, piątek; 800-1500.
W przypadku, podjęcia się realizacji w/w zamówienia prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania o cenę).
Kryterium oceny i wyboru oferty: najniższa cena. Zastrzega się możliwość odstąpienia od wyboru oferty gdy ceny ofertowe odbiegać będą od cen rynkowych.
Termin realizacji: 7 dni od dnia podpisania umowy.
Sposób zapłaty: należność za wykonanie zamówienia zostanie uregulowana przelewem w terminie do 30 dni od otrzymania faktury.
Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcą jest: podinspektor ds. geodezji
tel.25/ 64 37 833, e-mail:geodezja@gminalochow.pl
Z up. Burmistrza
mgr Małgorzata Łotarska
Z-ca Burmistrza
Załączniki:
Formularz ofertowy