Zaproszenie do składania ofert na ocenę prawidłowości wykonanych czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości
RGPP.6830.5.2020 Łochów, dnia 09.02.2021 r.
Zaproszenie
do złożenia propozycji cenowej (oferty) na przeprowadzenie
oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości, działek nr 440/2, 441/2 z działkami
nr 443/2, 443/13, 442/2, 443/11, 443/10, 443/9, 443/15 położonych w obrębie Budziska, gm. Łochów.
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej– zapytania o cenę do geodetów uprawnionych:
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1086) w przypadku udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy powołanej ustawy.
- 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem o cenę realizacji następującego zamówienia:
Przeprowadzenie oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz ustalenia zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, dotyczących rozgraniczenia nieruchomości, działek nr 440/2, 441/2 z działkami
nr 443/2, 443/13, 442/2, 443/11, 443/10, 443/9, 443/15 położonych w obrębie Budziska, gm. Łochów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci – geodeci posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie prac objętych niniejszym zapytaniem ofertowym oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Oferta powinna zawierać cenę i termin realizacji zamówienia. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym VAT).
Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień.
Cena podana w ofercie jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie jej trwania.
- 2. Termin składania ofert: oferty należy składać pocztą, pocztą e-mailową na adres geodezja@gminalochow.pl
lub osobiście w zaklejonych kopertach z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu Wykonawcy do dnia
19 lutego 2021r. włącznie w siedzibie Zamawiającego, w biurze podawczym – parter, w godz. 800- 1500.
W przypadku, podjęcia się realizacji w/w zamówienia prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania o cenę).
- 3. Kryterium oceny i wyboru oferty: najniższa cena. Zastrzega się możliwość odstąpienia od wyboru oferty gdy ceny ofertowe odbiegać będą od cen rynkowych.
- 4. Termin realizacji: 7 dni od podpisania zlecenia.
- 5. Sposób zapłaty: należność za wykonanie zamówienia zostanie uregulowana przelewem w terminie do 30 dni od otrzymania faktury.
Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcą jest: podinspektor ds. geodezji Paulina Mielcarz – tel. 25 643 78 33
e-mail: geodezja@gminalochow.pl
Załączniki:
Wzór propozycji cenowej