Zaproszenie do składania ofert na wykonanie podziału nieruchomości
Łochów, 02.03.2021r.
Zaproszenie
do złożenia propozycji cenowej (oferty) na wykonanie podziału nieruchomości położonej w mieście Łochów oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 2759/1, 2758/3.
Celem podziału jest wydzielenie działek budowlanych zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W wyniku podziału działki nr 2759/1 powstanie 4 działki tworzące, a w przypadku podziału działki nr 2758/3 powstanie 8 działek tworzących. Do powyższej propozycji cenowej została dołączona mapa z proponowanym podziałem nieruchomości.
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej– zapytania o cenę do geodetów uprawnionych. Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) w przypadku udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro nie mają zastosowania przepisy powołanej ustawy.
- 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem o cenę realizacji następującego zamówienia:
Wykonanie podziału nieruchomości położonej w mieście Łochów oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 2759/1, 2758/3, dla której w Sądzie Rejonowym w Węgrowie urządzona jest Księga Wieczysta SI1W/00030079/6.
Po zatwierdzeniu podziału decyzją Burmistrza punkty graniczne nowo powstałych działek należy trwale zastabilizować betonowymi granicznikami w terminie jednego miesiąca od dnia w którym w/w decyzja stanie się ostateczna.
W/w działki stanowią własność Gminy Łochów.
Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Łochowie nr IV/24/2018 z dnia 28.12.2018 r, opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego dnia 06.02.2019, poz. 1767 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łochów przedmiotowe działki znajdują się na terenie oznaczonym na rysunku planu symbolem „MN1.130” – co stanowi tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.
Podział należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 234)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się przedsiębiorcy z zakresu geodezji i kartografii posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie prac objętych niniejszym zapytaniem ofertowym. W przypadku, gdy przedsiębiorca nie legitymuje się uprawnieniami zawodowymi do realizacji przedmiotowego zamówienia koniecznym jest ustanowienie legitymującego się odpowiednimi uprawnieniami zawodowymi kierownika prac geodezyjnych.
Oferta powinna zawierać cenę i termin realizacji zamówienia. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym VAT).
Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień.
Cena podana w ofercie jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie jej trwania.
- 2. Termin składania ofert: oferty należy składać pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną
lub osobiście w zaklejonych kopertach z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu Wykonawcy do dnia 09 marca 2021r. włącznie w siedzibie Zamawiającego, w biurze podawczym – parter, w godz. 800- 1600.
W przypadku, podjęcia się realizacji w/w zamówienia prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania o cenę).
- 3. Kryterium oceny i wyboru oferty: najniższa cena. Zastrzega się możliwość odstąpienia od wyboru oferty gdy ceny ofertowe odbiegać będą od cen rynkowych lub w przypadku jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał
albo nienależycie wykonał wcześniejszą umowę, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych. - 4. Termin realizacji: trzy miesiące od dnia podpisania umowy,
Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu 6 egzemplarzy map z projektem podziału przyjętych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Węgrowie oraz zastabilizowanie punktów granicznych nowo powstałych działek przy pomocy betonowych graniczników.
- 5. Sposób zapłaty: należność za wykonanie zamówienia zostanie uregulowana przelewem w terminie do 30 dni od otrzymania faktury. Płatność dwiema fakturami, pierwsza po przekazaniu zamawiającemu map z projektem podziału (70%), druga po zastabilizowaniu punktów granicznych (30%).
Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcą jest: podinspektor ds. geodezji Paulina Mielcarz –
tel. 25 643 78 33
e-mail: geodezja@gminalochow.pl
Burmistrz Łochowa
Robert Mirosław Gołaszewski
Załączniki:
Wzór propozycji cenowej