W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 32/2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Lochowa
z dnia
w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 32/2017
BURMISTRZA ŁOCHOWA


z dnia 5 kwietnia 2017 r.


w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na  rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r., poz. 446 ze zm.) oraz art. 204 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 60), a także art.154 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 59) i Uchwały Nr XLI/287/2017 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 22 marca 2017 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów zarządza się, co następuje:


§ 1.


Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów w brzmieniu ustalonym w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.


§ 2.


Ustala się wzory dokumentów niezbędnych w postępowaniu rekrutacyjnym oraz w postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2017/2018 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów w brzmieniu stanowiącym Załączniki Nr 2 – 9 do niniejszego zarządzenia.


§ 3.


Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorom publicznych Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym  jest Gmina Łochów.


§ 4.


Zarządzenie podlega ogłoszeniu w BIP Gminy Łochów oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego, a także na tablicach ogłoszeń w gminnych placówkach oświatowych.


§ 5.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.  

Burmistrz Łochowa

/-/Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego