|
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Łochowie
Aleja Pokoju 75, 07-130 ŁOCHÓW
Ogłasza nabór na stanowisko:
|
PRACOWNIK SOCJALNY Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony
|
Wymagania niezbędne:
|
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
- Wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego z art. 116 ust. 1 oraz art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej
(Dz. U. z 2016r. poz. 930) tj. spełnianie, co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
- posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna,
- do 31 grudnia 2013 roku ukończenie studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego, na jednym
z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, ustawy z dnia 14.06.1960r. kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów i rozporządzeń związanych z pracą na stanowisku pracownika socjalnego odnoszących się do spraw pomocy społecznej.
- Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Windows) obsługa programu TT-POMOC.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe.
|
Wymagania dodatkowe:
|
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- samodzielność,
- zaangażowanie,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność,
- odporność na sytuacje stresowe.
|
Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku obejmuje między innymi:
|
- Praca socjalna.
- Dokonywanie analizy i ocena zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej orz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
- Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiazywania spraw życiowych, osobom które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej.
- Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
- Wpieranie i motywowanie uczestników do aktywnego udziału w zajęciach.
- Sprawowanie opieki nad uczestnikiem przez cały okres jego uczestnictwa w projekcie.
- Monitorowanie realizacji przygotowanych programów z uczestnikami.
- Tworzenie niezbędnych zestawień, analiz, raportów.
- Prowadzenie ścisłej współpracy z instytucjami, firmami oraz organizacjami pozarządowymi realizującymi usługi szkoleniowo – doradcze na rzecz uczestników projektu.
- Wykonywanie innych czynności merytorycznie związanych z realizacją przyporządkowanego zakresu obowiązków, zaleconych przez bezpośredniego przełożonego.
|
Wymagane dokumenty:
|
- życiorys – CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej
w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika),
- oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) karana (karany) za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe – kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
|
Miejsce i termin składania dokumentów:
|
Dokumenty należy złożyć do 10 października 2018 roku w siedzibie Ośrodka , w godzinach pracy tj.: poniedziałek, wtorek, czwartek od godz. 8.00 do godz. 16.00, w środy od godz. 8.00 do 17.00, natomiast w piątek 8.00 do godz. 15 na adres: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownika socjalnego”. Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922)
|
Inne informacje:
- każdy dokument składający się na treść oferty, w którym wymagany jest podpis oferenta, wymaga złożenia własnoręcznego podpisu, pod rygorem odrzucenia oferty,
- dokumenty niekompletne lub wadliwe wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu,
- kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niedokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 643 70 40,
- MGOPS nie przewiduje zwracania dokumentacji poszczególnym wnioskodawcom, bez względu na wynik postępowania,
- ogłoszenie o naborze na stanowisko oraz informacja o wyniku naboru zostaną a umieszczone na stronie Urzędu Miejskiego w Łochowie – Biuletyn Informacji Publicznej w zakładce MGOPS,
- osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, który odbędzie się , o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej,
- dalsze postępowanie rekrutacyjne przeprowadza się w formie rozmowy kwalifikacyjnej z tym, że ocena obejmuje również zagadnienia z zakresu wiedzy ogólnej i specjalistycznej wymaganej na stanowisku.
|