Burmistrz Łochowa zaprasza do składania ofert na stanowisko:
Specjalista terapii uzależnień w Punkcie Konsultacyjnym w Łochowie.
Świadczenie usług z zakresu poradnictwa specjalistycznego dla osób uzależnionych i rodzin, w których występuje problem alkoholowy i/lub przemoc domowa w ramach zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2025.
1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe zawodowe.
- Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie na stanowisku specjalisty terapii uzależnień.
- Sumienność, samodzielność, odpowiedzialność.
- Komunikatywność, empatia.
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
- Wysoka kultura osobista.
- Zdolności organizacyjne, zaangażowanie.
3. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
- Motywowanie zarówno osób uzależnionych, jak i członków ich rodzin do podjęcia psychoterapii w placówkach leczenia uzależnień.
- Motywowanie osób pijących ryzykownie i szkodliwie, do zmiany szkodliwego wzoru picia.
- Prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie profilaktyki
i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przemocy w rodzinie.
- Udzielanie porad i informacji rodzinom w kryzysie spowodowanym uzależnieniem jednego z członków rodziny lub dotkniętych przemocą domową w zakresie psychologicznym i socjalnym.
- Prowadzenie statystyki udzielanych porad.
- Terminowe, rzetelne i sumienne wykonywanie obowiązków.
- Stała współpraca z Miejską Komisją ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
w Łochowie, Miejsko – Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łochowie oraz Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
4. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszeniem.
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie).
- Czas pracy – od 01.07.2023 r. – 31.12.2023 r.
- Miejsce pracy: Punkt Konsultacyjny w Łochowie, ul. 1-go Maja 2, 07-130 Łochów.
6. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin składania dokumentów: 23.06.2023 r. do godz. 15:00.
- Sposób złożenia dokumentów: Dokumenty należy złożyć osobiście w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łochowie (pokój nr 3) w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór kandydatów na stanowisko specjalista terapii uzależnień”. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie pozostaną bez rozpatrzenia,
a następnie po upływie 7 dni będzie można je odebrać osobiście w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łochowie.
- Miejsce składania dokumentów: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Łochowie, pokój nr 3, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów.
7. Etapy naboru i informacje dla kandydatów:
- Ocena formalna złożonych dokumentów. Oceny dokonywać będzie Miejska Komisja ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie podanym w Zarządzeniu Nr 39/2023 Burmistrza Łochowa z dnia 24 marca 2023 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one komisyjnie niszczone.
- Informacja o wynikach umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łochowie www.bip.gminalochow.pl. Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w MGOPS w Łochowie przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. MGOPS w Łochowie nie odsyła dokumentów kandydatom.
- Burmistrz Łochowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru na stanowisko psychologa dziecięcego bez podania przyczyny.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.