W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ, OPŁAT I EGZEKUCJI

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Monika Pawlicka, Nadkole
Uzasadnienie wyboru Na podstawie przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor/Inspektor ds. księgowości podatkowej, opłat i egzekucji, Komisja Rekrutacyjna wybrała kandydaturę Pani Moniki Pawlickiej. Kandydatka na w/w stanowisko posiada odpowiednie kwalifikacje oraz wymaganą wiedzę, niezbędną do wykonywania czynności służbowych na w/w stanowisku urzędniczym.
Szczegóły
Stanowisko PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ, OPŁAT I EGZEKUCJI
Miejsce pracy Urząd Miejski w Łochowie, ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Biuro Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Łochowie, ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
Status rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O NABORZE

Urząd Miejski w Łochowie
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor/Inspektor ds. księgowości podatkowej, opłat i egzekucji
w Referacie Podatków i Opłat w Urzędzie Miejskim w Łochowie

1.Wymagania niezbędne:
1) staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora – wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie z min. trzyletnim stażem pracy, w przypadku stanowiska inspektora – wykształcenie wyższe z min. trzyletnim stażem pracy lub wykształcenie średnie z min. pięcioletnim stażem pracy;
2) wykształcenie: z zakresu zarządzania, administracji, ekonomii, finansów, rachunkowości lub pokrewne;
3) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) obywatelstwo polskie;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z podatkami i opłatami, wierzytelnością lub księgowością;
2) znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: Ordynacji podatkowej, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w celnie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, o pomocy publicznej, o finansach publicznych o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
3) odpowiedzialność, obowiązkowość, skrupulatność;
4) samodzielność, analityczne myślenie, praktyczne stosowanie przepisów, obsługa podstawowego pakietu biurowego MS OFFICE w szczególności praktyczna obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel;
5) mile widziana obsługa programów księgowych INFO SYSTEM i e-TW.

3. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1) prowadzenie ewidencji analitycznej podatków i opłat w zakresie odpisów, wpłat i zwrotów – księgowanie wpłat, odpisów i zwrotów;
2) uzgadnianie wpłat z referatem finansowo-budżetowym;
3) kontrola spłat należności podatków i opłat oraz terminowe wszczynanie postępowań zmierzających do przymusowego ściągania należności – wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych;
4) skuteczne i terminowe egzekwowanie należności gminy z tytułu podatków i opłat;
5) prowadzenie postępowań dotyczących odwołań składanych przez podatników do Samorządowego Kolegium Odwoławczego oraz prowadzenie wymaganej korespondencji z SKO;
6) przygotowywanie kontokwitariuszy dla inkasentów w celu inkasowania podatków;
7) dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowej inkasentów w zakresie inkasa podatków oraz sporządzanie zestawień do prowizji dla inkasentów;
8) prowadzenie postępowań egzekucyjnych wobec podatników posiadających zaległości podatkowe, współpraca w tym zakresie z urzędami skarbowymi;
9) sporządzanie sprawozdań, analiz oraz informacji w sprawach z zakresu podatków i opłat;
10) kierowanie wniosków do sądów o wpis hipoteki przymusowej na nieruchomościach należących do dłużnika;
11) prowadzenie spraw z zakresu umarzania, odraczania i rozkładania na raty zaległości podatkowych;
12) przygotowywanie uzasadnień do decyzji uznaniowych;
13) prowadzenie spraw dotyczących zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
14) przygotowywanie odpowiedzi na pisma z zakresu prowadzonych spraw;
15) przygotowywanie projektów uchwał z zakresu swoich właściwości;
16) prowadzenie spraw związanych z księgowaniem, egzekucję i sprawozdawczością należności z tytułu zajęcia pasa drogowego;
17) wydawanie zaświadczeń w zakresie swoich właściwości.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
3) wyposażenie stanowiska pracy: odpowiednie oświetlenie, meble i urządzenia;
4) fizyczne warunki pracy: praca o charakterze administracyjno-biurowym, bezpośredni kontakt z interesantami;
5) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: wykonywanie pracy w wymuszonej pozycji siedzącej;
6) inne: w budynku bezpieczne warunki pracy, z występowaniem barier architektonicznych;
7) planowany termin zatrudnienia: 01.03.2025 r..

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łochowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia;
4) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy;
5) kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np.o ukończonych kursach, szkoleniach itp.);
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

7. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. księgowości podatkowej, opłat i egzekucji” należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łochowie w Biurze Obsługi Mieszkańca lub pocztą na adres: ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, do dnia 29.11.2024 r. do godziny 15:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).

8. Inne:
1) Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 13.12.2024 r., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
2) Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia
o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
3) Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
4) Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Łochowie ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów.
6) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 25 64 37 885.

9. Dane osobowe - klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dla kandydatów do pracy.
W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Łochowie, reprezentowany przez Burmistrza Łochowa, mający swoją siedzibę przy Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, nr tel. (25) 64 37 806. Administrator dokonuje wszelkiej staranności, aby Państwa dane osobowe były w należyty sposób chronione. Wprowadziliśmy różnego rodzaju środki techniczne i organizacyjne, które wspomagają ten proces.
1. Informujemy, że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych. Funkcję tą pełni Pan Marek Cendrowski, z którym można kontaktować się pod adresem mail: iod@gminalochow.pl.
2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 22¹§1 Kodeksu Pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko na podstawie kodeksu pracy, natomiast Pani/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z kodeksu pracy) zawartych w złożonych dokumentach (np. adres e – mail, nr telefonu, zgoda na przetwarzanie wizerunku).
3. Osobie, która udostępniła dodatkowe dane osobowe przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4. Podanie danych na podstawie kodeksu pracy i zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest obowiązkowe, natomiast podanie dodatkowych danych jest dobrowolne,
5. Odbiorcą danych będą podmioty działające na zlecenie administratora danych,
np. w zakresie medycyny pracy i szkolenia BHP.
6. Administrator wprowadził na terenie budynku Urzędu Miejskiego w Łochowie nadzór nad obiektem w postaci monitoringu wizyjnego, którego podstawą stosowania jest art. 9a Ustawy z dnia 8 marca 1990 r.; o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 2019, poz. 506) oraz art. 22² Ustawy Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 1040).
Celem stosowania monitoringu jest:
1) zapewnienie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, ochrony przeciwpożarowej oraz przeciwpowodziowej;
2) ograniczenie zachowań nagannych, wybryków chuligańskich oraz innych działań niepożądanych zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu użytkowników obiektu;
3) wyeliminowanie aktów wandalizmu;
4) ustalanie sprawców czynów nagannych (zniszczenia mienia, kradzieże itp.);
5) sprawowanie nadzoru oraz kontroli przez właściciela obiektu nad stanem infrastruktury obiektu oraz wyposażenia;
6) wyjaśnianie sytuacji konfliktowych;
7) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu Miejskiego, ochrony mienia oraz zachowania tajemnicy informacji znajdujących się pod opieką Administratora.
7. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż trzy miesiące od daty ogłoszenia konkretnego naboru, a w przypadku deklaracji brania udziału w kolejnych naborach przez następne sześć miesięcy od zakończenia bieżącego naboru.
8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Łochowie. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
9. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
10. Organem nadzorczym w zakresie ochrony danych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.

Załączniki

Powiadom znajomego