W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Uchwała nr XLI/287/2017

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej w Łochowie
z dnia
w sprawie w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów
na podstawie Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446 ze zm.) oraz art. 133 ust. 2, 3 i 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U z 2017 r., poz. 59) Rada Miejska w Łochowie uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego z dnia poz. poz.3069

UCHWAŁA NR XLI/287/2017
RADY MIEJSKIEJ W ŁOCHOWIE
z dnia 22 marca 2017 r.


w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łochów


Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446 ze zm.) oraz art. 133 ust. 2, 3 i 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U z 2017 r., poz. 59) Rada Miejska w Łochowie uchwala, co następuje:


§ 1.


Uchwała określa:
1) kryteria rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, a także do oddziałów integracyjnych w publicznych szkołach podstawowych, dla których Gmina Łochów jest organem prowadzącym, w przypadku kandydatów zamieszkałych poza obwodami szkół wraz z przyznaną liczbą punktów;
2) dokumenty niezbędne do potwierdzenia kryteriów.


§ 2.


Kandydatów do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, a także do oddziałów integracyjnych w publicznych szkołach podstawowych, zamieszkałych poza obwodami tych szkół, przyjmuje się w drodze postępowania rekrutacyjnego, uwzględniając następujące kryteria wraz z liczbą punktów przyznawanych za spełnienie każdego kryterium:
1) rodzeństwo kandydata spełnia obowiązek szkolny w tej samej szkole – 2 pkt;
2) miejsce pracy przynajmniej jednego z rodziców (opiekunów prawnych) znajduje się w Gminie Łochów – 1 pkt;
3) w obwodzie szkoły zamieszkują krewni kandydata wspierający rodziców (opiekunów prawnych) w zapewnieniu mu należytej opieki – 2 pkt;
4) kandydat zamieszkuje w Gminie Łochów – 1 pkt;
5) wielodzietność rodziny kandydata (troje i więcej dzieci) – 1 pkt;
6) niepełnosprawność w rodzinie kandydata – 2 pkt;
7) samotne wychowywanie dziecka połączone z pracą zawodową – 1 pkt;


§ 3.


Dokumentami niezbędnymi do potwierdzenia kryteriów z §2 są:
1) w zakresie §2 pkt 1, 2, 3, 4 i 5 – oświadczenie rodziców (opiekunów prawnych);
2) w zakresie §2 pkt 6 – kopia orzeczenia o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności lub orzeczenia równoważnego;
3) w zakresie §2 pkt 7 –  oświadczenie rodzica o samotnym wychowywaniu dziecka i zaświadczenie o zatrudnieniu.


§ 4.


Traci moc uchwała Nr XIX/133/2016 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 15 lutego 2016 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących w postępowaniu rekrutacyjnym do pierwszych klas szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina  Łochów.


§ 5.


Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Łochowa.


§ 6.


Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego. 


 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Łochowie
Andrzej Suchenek

Załączniki

Powiadom znajomego