Uchwała Nr XVII/124/2019
Rady Miejskiej w Łochowie
z dnia 10 grudnia 2019 r.
w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łochów
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 15 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506 ze zm.) w związku z art. 4 ust.1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.) po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Węgrowie Rada Miejska w Łochowie uchwala, co następuje:
§ 1.
Uchwala się regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łochów, który stanowi załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Łochowa.
§ 3.
Traci moc Uchwała Nr LIX/407/2018 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łochów zmieniona uchwałą Rady Miejskiej w Łochowie nr II/11/2018 z dnia 28.11.2018 r. oraz uchwałą nr IV/32/2018.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego z mocą obowiązywania od 1 stycznia 2020 r.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Łochowie
Sławomir Piotr Ryszawa