Zarządzenie nr 2/2017
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Łochowa |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami w 2017 roku |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 2/2017
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 16 stycznia 2017 r.
w sprawie opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami w 2017 roku
Na podstawie art. 249 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 r. , poz. 1870, ze zm.) oraz na podstawie Uchwały Nr XXXVIII/264/2016 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 30 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia uchwały budżetowej Gminy Łochów na 2017 rok, zarządza się, co następuje:
§ 1.
Ustala się plan finansowy zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami w 2017 roku, w tym:
1) Plan finansowy dotacji z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2017 roku, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia,
2) Plan wydatków z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2017 roku, stanowi załącznik nr 1a do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Plany finansowe opracowano na podstawie informacji o kwotach dotacji z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Krajowego Biura Wyborczego.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Burmistrzowi Łochowa.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje w 2017 roku.
Burmistrz Łochowa
/-/ Robert Mirosław Gołaszewski