W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 101/2016

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrz Łochowa
z dnia
w sprawie powierzenia prowadzenia spraw Gminy Łochów Zastępcy Burmistrza Łochowa
zmieniające zarządzenie nr 19/2016,
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 101/2016
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 31 grudnia 2016 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 19/2016 Burmistrza Łochowa z dnia 1 kwietnia 2016 r. w sprawie powierzenia prowadzenia spraw Gminy Łochów Zastępcy Burmistrza Łochowa

Na podstawie art. 33 ust. 4 i art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2016 r., poz. 446) zarządzam, co następuje:

§ 1.

W Zarządzeniu Nr 19/2016 Burmistrza Łochowa z dnia 1 kwietnia 2016 r. w sprawie powierzenia prowadzenia spraw Gminy Łochów Zastępcy Burmistrza Łochowa wprowadza się następujące zmiany:

1)  § 1 pkt 5) otrzymuje brzmienie: ,,5 ) finansów publicznych w tym do:

a)   składania oświadczeń woli w zakresie czynności cywilnoprawnych i publicznoprawnych,

b)  dysponowania majątkiem gminy poprzez składanie oświadczeń woli,

c)   zaciągania kredytów i pożyczek przy kontrasygnacie Skarbnika,

d)  wydawania zarządzeń Burmistrza w sprawach dotyczących budżetu gminy,

e)   podpisywania dokumentów dotyczących realizacji inwestycji,

f)   podpisywania sprawozdawczości związanej z działalnością gminy i urzędu,

g)  podpisywania i akceptowania dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń i płac”.

2)  § 1 pkt 6) otrzymuje brzmienie:,,6 ) realizacji zadań wynikających z ordynacji podatkowej w szczególności:

a)   wydawania decyzji w sprawach zobowiązań podatkowych w tym wymiaru podatku,

b)  umarzania należności podatkowych,

c)   rozkładania należności podatkowych na raty,

d)  odraczania  terminów płatności,

e)   podpisywania tytułów wykonawczych do egzekucji w sprawach podatkowych i innych należności dla gminy,

f)   reprezentowania Gminy w sprawach dotyczących Ordynacji podatkowej oraz Ustawy o podatku od towarów i usług między innymi: podpisywania deklaracji VAT-7, wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej oraz uzupełnienia braków formalnych wniosku”.

§ 2.

Pozostałe zapisy zarządzenia pozostają bez zmian.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 




Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego