Zarządzenie nr 36/2020
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Łochowa |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | wprowadzenia i stosowania procedury wewnętrznej w zakresie przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych (MDR) w Urzędzie Miejskim w Łochowie oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Łochów |
zmienione przez | 108/2023 |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 36/2020
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 28 kwietnia 2020 r.
w sprawie wprowadzenia i stosowania procedury wewnętrznej w zakresie przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych (MDR) w Urzędzie Miejskim w Łochowie oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Łochów
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) w związku z art. 86a – 86o ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz niektórych ustaw (Dz.U. z 2019, poz. 900 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Szczegółowy wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Łochów, których dotyczy Zarządzenie, zawiera załącznik Nr 1 do zarządzenia.
§ 2.
Wprowadza się procedurę wewnętrzną w zakresie przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych (MDR) w Urzędzie Miejskim w Łochowie oraz w jednostkach organizacyjnych stanowiącą załącznik Nr 2
do zarządzenia.
§ 3.
1. Dyrektorów jednostek organizacyjnych Gminy Łochów oraz Kierowników/Naczelników wydziałów i referatów merytorycznych Urzędu Miejskiego zobowiązuje się do :
1) poinformowania podległych pracowników o wejściu w życie procedury MDR,
2) zapoznania pracowników z procedurą MDR oraz jej załącznikami,
3) kontroli przestrzegania przez pracowników wytycznych zawartych w procedurze MDR oraz jej załącznikach.
2. Zobowiązuje się Dyrektora Centrum Usług Wspólnych do wdrożenia procedury wewnętrznej w zakresie przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych dla jednostek obsługiwanych.
3. Dyrektorów i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Łochów oraz Kierowników/Naczelników, pracowników wydziałów i referatów merytorycznych Urzędu Miejskiego oraz pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach zobowiązuje się do przestrzegania regulacji określonych w art. 86a-86o ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2019 r. poz. 900).
§ 4.
Celem przygotowania Gminy Łochów do przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych (MDR) sporządzona została „Procedura wewnętrzna w zakresie przeciwdziałania niewywiązaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych” zawarta w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 5.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi, Zastępcy Skarbnika, Dyrektorom, Kierownikom/Naczelnikom i pracownikom jednostek organizacyjnych Gminy oraz Urzędu Miejskiego w Łochowie.
§ 6.
Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się Z-cy Burmistrza oraz Skarbnikowi Gminy.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Łochowa
Robert Mirosław Gołaszewski