W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 29/2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy do prowadzenia czynności związanych ze sporządzeniem aktów pełnomocnictw do głosowania.
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 29/2015
Burmistrza Łochowa
z dnia 29 kwietnia 2015 r.


w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy do prowadzenia
czynności związanych ze sporządzeniem aktów pełnomocnictw do głosowania.


Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (dz. U. z 2013
r., poz. 594 z późn. zm.), art. 56 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks Wyborczy (Dz. U.
Nr21, poz. 112 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:


§ 1 .


1 . Upoważnia się Z-cę Burmistrza Łochowa Urszulę Annę Kalinowską do prowadzenia
czynności związanych ze sporządzeniem aktów pełnomocnictw do głosowania wyborców
niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 75 lat,
wpisanych do rejestru wyborców Gminy Łochów w wyborach na Prezydenta Rzeczpospolitej
Polskiej wyznaczonych na dzień 10 maja 2015 r.
2 . Zakres upoważnienia, o którym mowa w ust. 1 upoważnia do:
1 ) przyjmowania wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania;
2 ) sprawdzania, na podstawie dostępnych urzędowo dokumentów czy wniosek, o którym mowa
w pkt 1 nie posiada wad i czy został złożony w terminie;
3 ) występowania do wyborców z wezwaniem usunięcia wad we wniosku, o którym mowa w pkt 2;
4 ) sporządzanie aktu pełnomocnictwa do głosowania;
5 ) prowadzenie wykazu sporządzonych pełnomocnictw, o którym mowa w pkt 4.


§ 2 .


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Burmistrz Łochowa
Marian Dzięcioł

Powiadom znajomego