W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 48/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 45/2016 Burmistrza Łochowa z dnia 30 czerwca 2016 w sprawie określenia procedur wykorzystywania środków funduszu sołeckiego
zmieniające zarządzenie nr 45/2016,
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 48/2020
BURMISTRZA ŁOCHOWA


z dnia 10 czerwca 2020 r.


w sprawie zmiany Zarządzenia nr 45/2016 Burmistrza Łochowa z dnia 30 czerwca 2016 w sprawie określenia procedur wykorzystywania środków funduszu sołeckiego


Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) oraz art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2014 roku o funduszu sołeckim ( Dz. U. z 2014 roku poz. 301 ze zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1.


W Zarządzeniu Nr 45/2016 Burmistrza Łochowa z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia procedur wykorzystywania środków funduszu sołeckiego wprowadza się następujące zmiany:


1) §2 otrzymuje brzmienie:
„§ 2. Wysokość kwot funduszu sołeckiego dla sołectw, o których mowa w § 1 ust. 2 zostanie przekazana sołtysom na adres poczty elektronicznej wskazany przez sołtysa w terminie do 31 lipca roku poprzedzającego rok budżetowy. Dzień wysłania e-maila przez Urząd Miejski uważa się za dzień doręczenia informacji. W przypadku braku adresu e-mail, informacja zostanie przesłana drogą pocztową za potwierdzeniem”;


2) §10 ust. 3 otrzymuje brzmienie :
„§ 10. ust. 3 Po zakończeniu roku budżetowego do dnia 20 lutego pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Łochowie przedkłada Burmistrzowi Łochowa łączne sprawozdanie o realizacji funduszu sołeckiego, zawierające plan i wykonanie poszczególnych zadań w sołectwach gminy Łochów”;


3) §10 ust. 4 otrzymuje brzmienie :
„§ 10. ust. 4 Do dnia 25 lutego roku następującego po roku budżetowym pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Łochowie przedkłada Skarbnikowi Gminy materiały do przygotowania wniosku o zwrot z budżetu państwa, w formie dotacji celowej części wydatków wykonanych w ramach funduszu i sporządza wskazany wniosek”;


4) §11 otrzymuje brzmienie:
„§ 11. Za realizację zadań z zakresu ustawy o funduszu sołeckim odpowiedzialny jest pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Łochowie”.


§ 2.

Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.


Burmistrz Łochowa


Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego