Zarządzenie nr 42/2015
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Łochowa |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łochowie. |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 42/2015
Burmistrza Łochowa
z dnia 10 czerwca 2015 r.
w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łochowie.
Na podstawie art. 33 ust. 2 oraz art. 40 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2003r., poz. 594, z późn. zm.) oraz § 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie, Burmistrz Łochowa postanawia, co następuje:
§ 1 .
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łochowie stanowiącym załącznik do Uchwały
Nr XVIII/85/95 Rady Gminy w Łochowie z dnia 22 listopada 1995r. w sprawie uchwalenia
Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie (z późn. zm.), wprowadzam
następujące zmiany:
1 ) W obecnie obowiązującej strukturze organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Łochowie, w pionie
organizacyjnym Burmistrza tworzy się Zespół ds. obsługi spraw obywatelskich, w tym:
Kierownik Zespołu jako Kierownik USC (1 etat), Z-ca Kierownika USC (1/10 etatu),
stanowisko ds. dowodów osobistych (1 etat), stanowisko ds. ewidencji ludności (9/10 etatu).
2 ) Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 wprowadza się również do § 6 i § 16 regulaminu
organizacyjnego.
3 ) Zmiana w strukturze organizacyjnej Urzędu Miejskiego, o której mowa w ust. 1 określa
załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2 .
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3 .
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 lipca 2015 r.
Burmistrz Łochowa
Marian Dzięcioł