W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 01/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie
zmieniające zarządzenie nr 68/2021,
uchylone przez/utraciło moc na podstawie 56/2023
Status obowiązujące
ZARZĄDZENIE NR 1/2022
BURMISTRZA ŁOCHOWA

z dnia 3 stycznia 2022 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1.

1. W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łochowie stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zmienionego zarządzeniem Nr 68/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r., wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 9 ust. 1 dodaje się pkt 20 w brzmieniu:
 „20) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad skutecznością wdrożonego systemu przeciwdziałania nieprawidłowościom.”;
2) w § 11 ust. 4 skreśla się pkt 9;
3) w § 16 dodaje się pkt 29 i 30 w brzmieniu:
   „29) prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury, dla których organizatorem jest Gmina Łochów;
    30) realizowanie zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu przeciwdziałania nieprawidłowościom.”;
4) uchyla się § 23;
5) w § 29 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
   „4. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Burmistrza prowadzi Biuro Burmistrza a przez Radę, Biuro Rady.”.
2. Załącznik do Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie – „Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łochowie” otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łochów.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Łochowa

Robert Mirosław Gołaszewski

Załączniki

Powiadom znajomego