Zarządzenie nr 169/2022
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Łochowa |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2023 rok |
zmienione przez | 70/2023 |
ZARZĄDZENIE NR 169/2022
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 16 grudnia 2022 r.
w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2023 rok
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.) oraz § 12 ust. 4 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Łochowa z dnia 1 października 2020 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie ze zm. zarządza się, co następuje:
§ 1. Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Łochowie, rozumiany jako ilość etatów odpowiadającą zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:
Lp. |
Komórka organizacyjna |
Liczba etatów |
1. |
Kierownictwo Urzędu Miejskiego |
4 |
2. |
Referat Spraw Obywatelskich i USC |
5 |
3. |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny |
18 w tym 10 etatów nie urzędniczych |
4. |
Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego |
4 |
5. |
Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji |
10 w tym 1 etat nie urzędniczy |
6. |
Referat Finansowo-Budżetowy |
8 w tym 1 etat nie urzędniczy |
7. |
Referat Podatków i Opłat |
8 |
8. |
Audytor wewnętrzny |
1 |
10. |
Łączna liczba etatów |
58 |
§ 2. Stan zatrudnienia, o którym mowa w § 1, stanowi limit, którego przekroczenie jest możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia uzasadnionej organizacyjnie i ekonomicznie potrzeby okresowego zatrudnienia osób w celu:
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łochów.