ZARZĄDZENIE NR 67/2023
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 23 maja 2023 r.
w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania Strategii Rozwoju Gminy Łochów na lata 2023-2030
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) w związku z uchwałą Nr LXI/416/2023 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 22 lutego 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Gminy Łochów na lata 2023-2030 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji Burmistrz Łochowa zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuje się Zespół ds. opracowania Strategii Rozwoju Gminy Łochów na lata 2023-2030 w następującym składzie osobowym:
1) Zastępca Burmistrza Łochowa - Małgorzata Łotarska,
2) Skarbnik Gminy Łochów - Maria Komuda,
3) Sekretarz Gminy Łochów - Angelika Pasek-Gilarska – Przewodnicząca Zespołu,
4) Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji - Beata Mech,
5) Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjny - Maciej Folman,
6) Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich i USC - Beata Kokosza,
7) Inspektor ds. promocji Gminy - Alina Grądzka,
8) Kierownik Referatu Geodezji i Planowania Przestrzennego - Wioleta Szczesna,
9) p.o Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (MGOPS) w Łochowie – Ewelina Renik,
10) Dyrektor Miejskiego i Gminnego Ośrodka Kultury w Łochowie –Artur Lis,
11) Dyrektor Biblioteki Publicznej im. Medarda Downarowicza w Łochowie - Katarzyna Zgoda,
12) Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Łochowie - Jacek Niewiadomski,
13) Dyrektor Samorządowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łochowie - Krzysztof Marciniak.
§ 2. Zadaniem Zespołu jest współpraca z podmiotem eksperckim przy przygotowaniu projektu Strategii Rozwoju Gminy Łochów na lata 2023 – 2030, na podstawie dostępnych danych, wyników ankiet, warsztatów lokalnych oraz innych form konsultacji społecznych.
§ 3. 1. Przewodnicząca Zespołu kieruje pracami Zespołu i zwołuje jego posiedzenia.
2. Przewodnicząca może zapraszać do udziału w pracach Zespołu osoby spoza jego składu, w szczególności przedstawicieli mieszkańców oraz lokalnych partnerów społecznych i gospodarczych.
3. W pracach Zespołu uczestniczy podmiot ekspercki, który wspiera i moderuje proces planowania strategii.
4. Obsługę administracyjno-organizacyjną oraz prowadzenie i obsługę konsultacji społecznych projektu Strategii zapewnia Wydział Organizacyjno-Administracyjny Urzędu Miejskiego w Łochowie.
§ 4. Zobowiązuje się wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Łochowie oraz jednostek organizacyjnych gminy do ścisłej współpracy z Zespołem, w tym do udzielania żądanych informacji i danych, pozostających we właściwości danej komórki, bądź jednostki.
§ 5. Zespół działa do dnia zakończenia realizacji zadań, do których został powołany.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Łochowa
Robert Mirosław Gołaszewski