ZARZĄDZENIE NR 115/2023
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 31 sierpnia 2023 r.
w sprawie ustalenia procedury postępowania w związku z przekazywaną przez bank informacją
o rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy rachunku bankowego
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 40 z późn. zm.) w związku z art. 935 i art. 1023 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2023 poz. 326 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1. Ustalam procedurę postępowania z przekazywanymi przez banki informacjami, o których mowa w art. 111c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 z późn. zm.), która stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Podatków i Opłat i Kierownikowi Referatu Geodezji i Planowania Przestrzennego.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Łochów.
§ 4. Zarządzenie stosuje się odpowiednio do informacji otrzymanych przed wejściem w życie zarządzenia.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Łochowa
Robert Mirosław Gołaszewski