W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Łochowie

ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów
tel. (25) 64 37 800
fax. (25) 64 37 880
fax. (25) 64 37 883

e-mail: kancelaria@gminalochow.pl
www: gminalochow.pl
Kod gminy TERYT: 1433053
Kod miasta TERYT: 1433054
Kod obszaru wiejskiego gminy TERYT: 1433055
Adres e-PUAP: /khdf6q646t/SkrytkaESP
Inspektor Ochrony Danych - Marek Cendrowski
e-mail: iod@gminalochow.pl
Klauzula informacyjna RODO

Zarządzenie nr 3/2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Łochowa
z dnia
w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2025 rok
ZARZĄDZENIE NR 3/2025
BURMISTRZA ŁOCHOWA

 z dnia 2 stycznia 2025 r.

w sprawie ustalenia planu etatów w Urzędzie Miejskim w Łochowie na 2025 rok

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz § 12   ust. 4   Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łochowie wprowadzonego zarządzeniem nr 56/2023 Burmistrza Łochowa z dnia 19 kwietnia 2023 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Łochowie zarządza się, co następuje:

§ 1. Ustala się stan zatrudnienia w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Łochowie, rozumiany jako ilość etatów odpowiadającą zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy:

 

Lp.

Komórka organizacyjna

Liczba etatów

1.

Kierownictwo Urzędu Miejskiego

4

2.

Referat Spraw Obywatelskich i USC

5

3.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

17  w tym 10 etatów nieurzędniczych

4.

Referat Geodezji i Planowania Przestrzennego  

4

5.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

10 w tym 1 etat nieurzędniczy

6.

Referat Finansowo-Budżetowy

8

7.

Referat Podatków i Opłat

8

8.

Audytor wewnętrzny

1

9.

Stanowisko ds. promocji Gminy

1

10.

Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej

1

11.

Łączna liczba etatów

59

 

§ 2. Stan zatrudnienia, o którym mowa w § 1, stanowi limit, którego przekroczenie jest możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia uzasadnionej organizacyjnie i ekonomicznie potrzeby okresowego zatrudnienia osób w celu:

1)  wykonania zadań o charakterze doraźnym;

2)  zapewnienia zastępstwa w związku z długotrwałą, usprawiedliwioną nieobecnością pracownika Urzędu Miejskiego w Łochowie.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łochów.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

       

Zastępca Burmistrza
wykonująca zadania i kompetencje
Burmistrza Łochowa  
 
Małgorzata Łotarska

 

Załączniki

Powiadom znajomego