ZARZĄDZENIE NR 5/2025
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 3 stycznia 2025 r.
w sprawie opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych
zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami oraz wielkości
dochodów związanych z realizacją tych zadań, które podlegają przekazaniu do budżetu państwa
w 2025 roku
Na podstawie art. 249 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1530 z późn. zm.) oraz na podstawie Uchwały Nr X/60/2024 Rady Miejskiej w Łochowie z dnia 30 grudnia 2024 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Łochów na 2025 rok, zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Ustala się plan finansowy dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2025 roku, który stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Ustala się wielkości dochodów związanych z realizacją tych zadań, które podlegają przekazaniu do budżetu państwa w 2025 roku, w szczegółowości Załącznika Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Plany finansowe opracowano na podstawie informacji o kwotach dotacji z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Krajowego Biura Wyborczego.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie do budżetu 2025 roku.
Zastępca Burmistrza
wykonująca zadania i kompetencje
Burmistrza Łochowa
Małgorzata Łotarska