ZARZĄDZENIE NR 163/2024
BURMISTRZA ŁOCHOWA
z dnia 31 grudnia 2024 r.
w sprawie wyznaczenia administratorów skrzynki e-Doręczeń
dla Urzędu Miejskiego w Łochowie
Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz art. 19 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1045 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Wyznaczam Panów: Pawła Wyszyńskiego i Adama Pigula do pełnienia funkcji administratora skrzynki e-Doręczeń dla Urzędu Miejskiego w Łochowie.
§ 2. Do zadań administratora, o którym mowa w § 1, należy realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, w szczególności:
1) aktywacja adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego;
2) zarządzanie skrzynką e-Doręczeń, w tym:
a) konfigurowanie skrzynki,
b) zarządzanie korespondencją zgromadzoną w skrzynce, w tym wprowadzanie reguł definiowania przekazywania korespondencji do innych systemów teleinformatycznych w sposób automatyczny,
c) wysyłanie i odbieranie korespondencji;
3) wskazywanie osób upoważnionych do dokonywania na skrzynce czynności, o której mowa w pkt 2 lit c.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się administratorom skrzynki e-Doręczeń.
§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Łochów oraz Naczelnikowi Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zastępca Burmistrza
wykonująca zadania i kompetencje
Burmistrza Łochowa
Małgorzata Łotarska